donderdag 4 augustus 2016

Aftellen

De datum van vertrek nadert. Nog een kleine week en dan ga ik op weg. Afgelopen weekenden heb ik nog gelopen, in de hoop mijn conditie voldoende goed te krijgen voor de Jura, dit keer inclusief rugzak. Mijn wandelmaatjes van Op Stoute Schoenen keren dit weekend terug. Zij hebben het Meer van Geneve bereikt. De eerste week was volgens hen nog best pittig. Ik hoop dus maar dat het allemaal gaat lukken straks. Ik heb nog een koutje opgelopen, waardoor ik nu ook niet topfit ben, maar dat is hopelijk volgende week al beter. Ik train momenteel iedere dag trappenlopen. Ik heb gelezen dat dat de beste 'hoogtetraining' is die je in het platte Nederland kunt krijgen. En dan moet ik het straks maar gewoon gaan doen!! Komend weekend de laatste voorbereidingen. De GPS kaarten en route moet ik nog downloaden, e-reader klaar maken, tas pakken, laatste benodigdheden kopen. En dan ben ik er denk ik wel klaar voor ;-)

Einde

Aan alles komt een eind. Zo ook aan jaren lopen naar Rome! En wat doe je dan op zo’n laatste dag in Rome. Nou, lopen! Niet echt natuurlijk, ...