dinsdag 11 september 2018

Voorbereiden voor de volgende etappe

Het is weer september. Afgelopen jaren liep ik steeds in het najaar een etappe naar Rome. Veel mensen vragen dan ook wanneer ik weer op weg ga! Goed nieuws: de volgende etappe is gepland! Ik vlieg op 6 oktober naar Pisa, om van daaruit naar Lucca te reizen, waar ik vorig jaar ben geëindigd. Wat slechter nieuws: Rome ga ik dit jaar niet halen. Ik had het plan om dit najaar de tocht af te ronden, maar doordat ik in mei als zzp-er ben gestart en dit met mijn werk niet zo goed uit komt, zal Rome nog een jaartje moeten wachten. Dit jaar loop ik maar een weekje, van Lucca naar Sienna. Een mooi overzichtelijk stukje, waar ik ruim de tijd voor heb. Het plan is rustig aan te doen en te genieten van het Toscaanse landschap en de stadjes, en natuurlijk het Italiaanse eten! Dus vanaf 6 oktober ben ik hier weer even te volgen op mijn weg naar Rome!

Einde

Aan alles komt een eind. Zo ook aan jaren lopen naar Rome! En wat doe je dan op zo’n laatste dag in Rome. Nou, lopen! Niet echt natuurlijk, ...